13 Şubat 2012 Pazartesi

Bir garip yolcuyum hayat yolunda..

Baktım kimseciklerin buraya el atacağı yok bende hali hazırda küfretmeye fazlaca meyilliyken bi uğrayayım dedim. Bu aralar halet-i ruhiyemi kimsecikler sormasın istiyorum. Zira babam n'aber dese, sanane y*rram diye cevap verebilirim ki bu benim geleceğim açısından pek parlak olmayabilir. Bu aralar bitkisel hayatta gibi bişeyim galiba, tek yaptığım evden işe gelip gitmek.Evde olduğum süre zarfında da kendi odamla mutfak arasında atacağım 5 adımın hesabını yaparak geçiriyorum. Sonra çok üşenip odamdan çıkmamayı tercih ediyorum.Sanırım kendi kendimi bunalıma soktum. Son 1,5 ayda aldığım kilolardan bahsetmiyorum bile. Göbek yaptım diyecem ama, o şey göbekten çok Vardar ovasına benziyor.Tamam amk. öyle abarttığım kadar çok kilo almadım ama, 1 kg. bile alsam 10 kg. almışım gibi yüz metreden bağırıyo.Su içsem yarıyo hesabı anlayın işte.Ben, hiç şaşırtıcı olmasa da 2012'ye bok gibi girdim ama ülkenin haline bakıyorum da benden geri kalır bi yanı yok. Biz mi yeni yıla girdik o mu bize girdi orası belli değil. Haftasonu öyle hiç bir şeyle ilgilenmeyeyim haber neyim izlemeyeyim dedim bir de baktım Whitney ölmüş. S*kim de mi tabi ki de değil. Niye etkileneyim ki üzüleyim ki, sanki Whitney'le yatıp kalkıyorduk haftasonu brunchları yapıyorduk.Hayır herhangi bi antipatim yok, Amy öldüğü zaman da s*kime takmamıştım zaten. Aman bir de baktım sosyal medya ağlarında herkeste yine bi yas, ağıt havası ulan dedim n'oluyo. *mına koduklarımın teyzesi ölse bu kadar ayaklanmazlar.Sonra listemdeki bi kaç tane s*k beyinlinin Whitney videoları paylaştığını gördüm, daha bi delirdim.Neyse ki kendilerini arkadaş listemden çıkarmama gerek kalmadan sakinleştim. Ahan bi kaç tane örneğini koyuyorum buraya.İşte bu video paylaşıp üzerine de abuk sabuk yazılar yazıp :( smiley koyan kuş beyinliler maalesef benim arkadaşlarım.İnsan tahtını yapıyo da bahtını yapamıyo anacım. Şöyle
kafama göre şık insanlar bulamıyorum ya, ona yanıyorum.










Neyse onu geçtik diyelim de, haftalardır 14 Şubat Sevgililer günü ile ilgili süren vikviklere ne demeli, hepsi emmeli gömmeli memeli filan.(meme: önemli konu) Şu postu yazarken birilerinin bu özel diye nitelendirdiği güne saatler kaldı. Yani dışarda vıcık vıcık kırmızı güllerle ellerinde kalpli paketlerle orada burada tenhada yiyişen çift görmemize sadece bir kaç saat... Tamam her 14 şubatta olduğu gibi bu seneyi de sevgilisiz sap geçirecek olabilirim, lakin bu günü çift olarak geçirecekleri kıskandığım anlamına gelmez pek tabi. Nasıl olsa bünye alışık, bu duruma karşı hazırlıklı sorun yok yani. Zaten hiç sevmem böyle uydurma saçma günleri. Ne yani kalan 364 günde çiftler birbirlerini sevmiyorlar da bugün mü sevecekler, yiyişecekler *mına koyim. Yine esnafın yüzü gülecek, erkeklerin cebi ağlayacak olay bu yani.Hee ama benim bu güzel günden anladığım BUDUR arkadaş. Hepimiz umuyoruz ki 14 Şubatta ki, ilk duruşmadan Aziz Başkan'ın güzel haberlerle çıkması ve tabi ki en kısa zamanda klubün başına tekrar geçmesi. Bundan daha güzel ne olabilir ki. Sen içerideyken biz dışarıda üşüyoruz Aziz Başkan.
Bu arada unutmadan, yarın öyle dışarlarda gözümüze soka soka yiyişecek olan çiftler; Allah belanızı versin hepinize kafam girsin emi.

Sevgiler,

1 yorum:

  1. eh yani biz de sinyor efendinin keyfini bekliyoruz kapadı gitti sandıydım artık..
    Yoksa Boş bırakırmıyım Sen yardımcı oluver bari :)

    YanıtlaSil